Sunday, September 21, 2008

Izinkan aku bertemu dengannya

Ya Allah..

Izinkan aku bertemu dengannya..
Aku terlalu ingin bertemu dengannya..
Dari dulu..aku ternanti nanti..
Saban tahun aku menanti..
Namun,aku masih jua hampa..
Kerana tak bisa menemuinya..
Benar,,
Penantian itu satu penyeksaan..

Tuhanku..

Izinkan aku bertemu dengannya..
Aku sering mendengar tentangnya..
Kebaikannya..kemuliannya..
Aku menanti kehadirannya..
Aku ingin merasainya..

Ya Rabbi..

izinkan aku bertemu dengannya..
Gerakkan tubuh badanku..
Gerakkan hatiku..
Hati ni milikMu..hati ini milikMu..
Izinkan aku ya Allah..
Izinkan aku bertemu dengannya..
Bantulah aku mencarinya..

Tuhanku,

Aku hambaMu yang lemah dan hina..
Kadang-kadang aku jatuh..
Dan kemudiannya aku bangkit..
Tapi,doakau hanya satu ya Allah..
Agar hati ini sentiasa untuk-Mu

Tuhanku..

Bisakah ku bermohon agar Kau menemukanku dengan-nya..
Tapi,ku tahu ya Allah..
Jika aku benar-benar ingin bertemu dengannya..
Aku perlu berusaha mendapatkannya..

Insyaallah, ya Allah..
Aku akn berusaha..
Duhai yang kunanti..duhai yang kurindu..
Nantikan aku..tunggulah aku..
Aku menantimu..
Kerana kuterlalu ingin bertemu denganmu..

Izinkan aku ya Allah..
Iziankan aku ya Rabbi..
Izinkan aku ya Ilahi..

Lailatul Qadr..aku menantimu..
Bilakah kita bisa bertemu???
Bisakah aku menemuimu???
Allah..Allahu rabbi..
Izinkan aku bertemu dengannya..

No comments: